J470* КОМПЛЕКТИ ПІДШИПНИКІВ МАТОЧИНИ
Herth+Buss пропонує оригінальні підшипники маточини, які відповідають нашим дуже високим вимогам якості.

Підшипники маточини Herth+Buss зазвичай виготовляються з високоякісних матеріалів, які забезпечують міцність, довговічність і надійність. Конкретні матеріали можуть відрізнятися залежно від моделі підшипника та технічних характеристик, але деякі загальні матеріали, які можна використовувати, включають:

1. Сталь: основним матеріалом для зовнішнього та внутрішнього кільця підшипника часто є високоякісна сталь. Для підвищення міцності та зносостійкості часто використовується спеціальна сталь з додаванням легувальних елементів.

2. Мастила: внутрішня частина підшипника може містити спеціальні мастила, які зменшують тертя та продовжують термін служби підшипника. Це можуть бути різні мастила або спеціальні полімерні покриття.

Придбати підшипник маточини в MakeCar

Процес виробництва підшипників Herth+Buss базується на передовій технології та суворому контролі якості. Це забезпечує високу точність виготовлення та мінімізує можливі дефекти. Наш асортимент сертифікований і відповідає міжнародним стандартам якості, таким як ISO 9001.

В асортименті представлені підшипники трьох незалежних поколінь: Hub-I, Hub-II та Hub-III.

Послуги СТО від MakeCar

Hub-I: цей підшипник являє собою радіально-упорним кульковим або конічним роликовим підшипником, який може бути з ущільненням або без нього. Він має просте регулювання попереднього натягу, що є перевагою перед підшипниками нульового покоління.

Hub-II: це розвиток Hub-I, в якому підшипник оснащений отворами для кріплень на зовнішньому фланці. Це полегшує монтаж, демонтаж і центрування підшипника. Він сумісний з системами ABS і має закриту конструкцію.

Hub-III: ці підшипники мають пару фланців із монтажними отворами. Вони ще зручніші для монтажу, демонтажу та регулювання. У деяких моделях вони вже попередньо зібрані на заводі. Встановлення сучасної ABS.

ШАРНІРИ ПРИВОДНОГО ВАЛУ
Сполучна ланка між коробкою передач і колесами

Herth+Buss пропонує шарніри приводного валу, які відповідають дуже високим вимогам якості. Процес виробництва шарнірів карданного валу базується на передовій технології та суворому контролі якості. Це забезпечує високу точність виготовлення та мінімізує можливі дефекти. Наш асортимент сертифікований і відповідає міжнародним стандартам якості, таким як ISO 9001.

Шарніри Herth+Buss зазвичай виготовляються з високоякісних матеріалів, які забезпечують міцність, довговічність і надійність. Вони виготовлені зі спеціально загартованої сталі, щоб довго витримувати високі навантаження та гарантувати безпечну роботу. Шарніри приводного валу піддаються більшому чи меншому навантаженню під час їх використання. Це залежить від мети використання та від потужності, що передається транспортним засобом. Вони передають потужність двигуна автомобіля на колеса і, таким чином, є сполучною ланкою між агрегатом двигуна/трансмісії та колесами.

Як частина цієї системи, шарніри приводного валу/карданного валу виконують важливу функцію. Шарніри, що встановлені з обох боків приводного валу, передають усі рухи автомобіля від двигуна/трансмісії до коліс (наприклад, стиснення або кут повороту) і, попри ці рухи, передають повну рушійну силу до коліс. Таким чином шарніри приводного валу компенсують зміни довжини та кута повороту між приводним валом і колесами та встановлюють динамічний зв’язок.

Придбати ШРУС в MakeCar

Шарніри рівних кутових швидкостей

Шарніри рівних кутових швидкостей (так звані гомокінетичні шарніри) передають рівномірні обертальні рухи від одного вала до другого валу, що встановлений під кутом до нього. Шарніри приводного валу можуть мати різну конструкцію, наприклад, як трипоїдний шарнір або у звичайній формі, як кульовий шарнір. Вони відрізняються головним чином загальним виглядом та розташуванням у транспортному засобі.

Спеціальні трипоїдні шарніри

Трипоїдний шарнір є спеціальною конструкцією звичайного шарніру рівних кутових швидкостей він складається з внутрішньої та зовнішньої частини. Зовнішня частина має форму порожнистого циліндра з трьома заглибленнями. Три ролики внутрішньої з'єднувальної частини гнучко встановлені в заглибленнях зовнішньої частини. З'єднання захищено осьовою втулкою від бруду та втрати мастила. Використовується для передачі потужності між приводом осі та приводним валом, має невеликі переваги завдяки особливо низьким значенням тертя і, таким чином, передає менше шуму транспортному засобу.

НОВА ГРУПА ПРОДУКЦІЇ: ГІДРАВЛІЧНІ ФІЛЬТРИ ВІД HERTH+BUSS
Доступні в різних версіях!

Ми маємо також широкий асортимент фільтрів, який тепер розширено, щоб включити групу гідравлічних фільтрів. Тому ми пропонуємо потрібні запчастини для різних автомобілів з АКПП! Крім того, наші фільтри відповідають найвищим вимогам якості. Вони фільтрують абразиви трансмісійної оливи та захищають від зносу. Асортимент постійно розширюється.

Гідравлічний фільтр, який ще звуть масляним фільтром трансмісії, необхідний кожній гідравлічній системі. Завдання гідравлічного фільтра–очищення оливи, що потрібна для роботи гідравлічних компонентів автомобіля. Для цього рідина пропускається через фільтр, і фільтрувальний елемент відокремлює всі частки, розмір яких перевищує визначений. Без використання гідравлічного фільтру частинки збиратимуться в певних місцях і можуть призвести до несправностей. Фільтр має виключно обмежений термін служби, тому його необхідно регулярно міняти. Кожен виробник автомобіля визначає, як часто потрібно змінювати гідравлічний фільтр. Вкрай важливо дотримуватися цієї інформації, щоб запобігти пошкодженню.

Гідравлічний фільтр АКПП
Артикул: J135*

Ставай партнером MakeCar

ADstyle №50