ВИРОБНИЦТВО ГАЗОВИХ ПРУЖИН
Більшість автолюбителів щодня стикаються з роботою газових пружин під час відкриття чи закриття багажника та капота, але мало хто звертає на них увагу доти, доки щось не піде не так. Газові пружини, як і більшість компонентів, з часом зношуються та потребують заміни. Крім незручностей, несправні газові пружини можуть бути джерелом потенційних небезпек, таких як капоти, що падають на руки, чи двері багажника, що падають на голови. Щоб забезпечити тривалий термін служби пружини, необхідно зрозуміти, що вона собою представляє, а також принцип її роботи. Придбати газові пружини в MakeCar.

Газова пружина є пневмогідравлічним регулюючим елементом, що складається з герметичного циліндра, вільно рухомого поршневого штока з поршнем, масла, ущільнювачів та інших компонентів. Газова пружина заповнюється стисненим азотом, який діє з однаковою силою на поршень штока. Площа поршня з боку штока менша, ніж з протилежного боку, через що створюється штовхаюча сила. Додатково поршень запобігає перекосу штока та забезпечує демпфуючі властивості пружини. Ущільнювачі запобігають витоку азоту та забезпечують герметичний рух штока. У той час як масло є мастильним елементом та забезпечує додаткові демпфуючі властивості пружини в кінці ходу штока.

Незважаючи на досить простий зовнішній вигляд та принцип дії пружини, процес її виготовлення є складним та багатоетапним. Перший крок у виробництві газових пружин — нарізка циліндрів за заданою довжиною. Процес нарізки відбувається на спеціалізованому автоматичному верстаті з подальшою очисткою циліндра від мастильно-охолоджувальної рідини для максимально якісного зварювання.
Після нарізки слідує процес автоматичного зварювання блокувальної заглушки з різьбленням для кінцевого фітинга з кінцем циліндра. Ця заглушка утримуватиме газ і масло всередині пружини. Після зварювання майбутня пружина заповнюється маслом для забезпечення демпфуючих властивостей. Далі слідує процес збирання самої газової пружини, який складається з трьох кроків: збирання штока, закріплення компонентів штока та установка штока в циліндр з подальшою проточкою канавки в циліндрі для фіксації штока:
Крок перший - збирання штока: на заготовлений шток насаджуються напрямні, сальники та заглушка, яка утримуватиме газ і масло всередині пружини, а також направлятиме шток під час руху. Після насадки компоненти штока закріплюються.
Крок другий - установка штока: після збирання шток встановлюється в циліндр. На цьому етапі пружина набуває своїх обрисів.
Крок третій - проточка канавки: проточка канавки в нижній частині циліндра здійснюється для фіксації напрямного сальника та заглушки. Після збирання пружина проходить процес епоксидного фарбування для додаткової антикорозійної захисту, а також процес нанесення інформації про виробника та виріб.

Фінальним етапом виробництва є заповнення пружини газом (азотом), тестування та насадка кінцевих фітингів. Газові пружини LESJÖFORS виготовляються з високоякісних матеріалів. Через фізичні властивості азоту всередині пружини сила дії газової пружини зменшується на 3,5% при кожному падінні температури на 10°C та відповідно збільшується при підвищенні температури. Газові пружини LESJÖFORS спроектовані з урахуванням максимальної втрати сили в 10% після 40 000 спрацьовувань при температурі 20°C та ідеальному кріпленні. Такий великий ресурс забезпечується спеціальною технологією обробки поверхні штока та ідеально підібраним сальником циліндра. Таке поєднання забезпечує мінімальне тертя між штоком і сальником і в той же час запобігає виходу газу під час відкриття/закриття пружини.
Висока якість гарантується сучасними виробничими процесами та сертифікованою системою контролю якості ISO 9001 і TS 16949. Використовуючи передові технології, LESJÖFORS виробляє повний асортимент газових пружин, що відповідають або перевершують якість оригінальних пружин. Як і інші компоненти, пружини необхідно міняти парами. Вага капота або дверей багажника, як правило, підтримується двома пружинами, які розподіляють навантаження між собою.

Якщо перша пружина погано тримає навантаження, то друга змушена приймати на себе більше навантаження, ніж та, на яку вона була розрахована, що може призвести до неправильної роботи механізму капота чи багажника. Заміна обох пружин забезпечить безпеку та покращить підйомні характеристики. Замінити на нашому СТО!
LESJÖFORS виробляє один із найширших асортиментів пружин для легкових та легких комерційних автомобілів.
Асортимент автомобільних пружин підвіски включає понад 10 000 стандартних та посилених артикулів, близько 2000 газових пружин, понад 250 позицій ресор, а також спортивні комплекти.
ADstyle №48