Гальмівний диск перед. 407/508/607 (00-21) CIFAM 800-794C
1 737 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- CIFAM (Італія)
- Каталоговий номер
- 800-794C
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 26
- Діаметр [мм]
- 283
- Фаска 2 [мм]
- 71
- Висота [мм]
- 48.3
- Кількість отворів
- 5
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Поверхня
- лакований
- Перевірочне значення
- ECE R90 APPROVED
- Мінімальна товщина [мм]
- 24
- Виконує норми ЄЕК
- Approved
- Зовнішній діаметр [мм]
- 283
Застосування
- CIFAM 800-794C підходить до марок/моделей авто :
- - Peugeot: 407, 508, 607
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника CIFAM
Бренд належить концерну Metelli Group.
Учасниками концерну є такі виробники автокомпонентів: Cifam , Trusting.
Cifam – один із ключових підрозділів італійського Metelli. У складі Metelli ця компанія займається розробкою, оцінкою, випробуванням та реалізацією своїх продуктів. До країн Східної Європи вироблені запчастини потрапляють, як правило, через Німеччину та Польщу.
У каталогах Cifam автолюбитель зможе знайти такі автозапчастини: ШРУСи, елементи гальмівної системи, півосі, пильовики, комплектуючі трансмісії. Це відносно недорогі запчастини, якість яких дуже висока. Як відзначили досвідчені автолюбителі, італійська компанія пропонує одні з найкращих комплектуючих за свої гроші. У середньому, деталі підвіски Cifam служать півтора-два роки або трохи більше за рік у вкрай жорстких умовах. Деталі гальма можуть похвалитися живучістю, низькою шумністю в роботі та стійкістю до високих температур.
Підприємство має сертифікати ISO 9001, ECER-90, а також ISO/TS 16949. Продукція Cifam затребувана не тільки кінцевими покупцями, а й пакувальниками. Італійські запчастини можна знайти у коробках ATE. Покупцям важливо пам'ятати про те, що запчастини Cifam іноді підробляють. Звертайте увагу на дизайн упаковки, якість поліграфії та написи на наклейці (згадується країна виробництва та MetelliGroup).
Сайт: www.cifam.it
Аналоги "800-794C CIFAM":
- Артикул:
- PB 2981
- STARLINE
- Чехія
Для артикула №: PB 2981
Діаметр [мм]: 283
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 5
Висота [мм]: 48.3
Діаметр центрування [мм]: 71.1
Внутрішній діаметр: 133
фаска 2 [мм]: 108
∅ отвору [мм]: 13.2
- Артикул:
- 0986479193
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 283
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 71
Кількість отворів: 5
Поверхня: лакований
Обробка: Високовуглецевий
фаска 2 [мм]: 108
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 282.8
Висота [мм]: 47.9
Діаметр центрування [мм]: 71.1
Діаметр отвору до [мм]: 13.4
- Артикул:
- ADP154337
- BLUE PRINT
- Великобританія
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Кількість отворів для кріпллення: 5
Товщина [мм]: 48
Зовнішній діаметр [мм]: 283
фаска 2 [мм]: 108
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 24
Вага [кг]: 7.1
Діаметр центрування [мм]: 71
- Артикул:
- 09.8303.10
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: 09.8303.10
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 283
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Висота [мм]: 48
Діаметр центрування [мм]: 71
Кількість отворів: 5
Момент затяжки [Нм]: 90
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- 6693.10
- ROADHOUSE
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 283.1
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Висота [мм]: 48
Діаметр центрування [мм]: 71
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 7.08
- Артикул:
- DF6121
- TRW
- Німеччина
Поверхня: лакований
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр [мм]: 282
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Висота [мм]: 48
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 71
фаска 2 [мм]: 108
Розмір різьби: 13.5
Колір: чорний
Зовнішній діаметр [мм]: 282
Перевірочне значення: E1 90R 02 C0176/0448
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- P1004V
- LPR
- Італія
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Кількість отворів: 5
Для артикула №: P1004V
Діаметр центрування [мм]: 71
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Діаметр [мм]: 283
Висота [мм]: 48
Мінімальна товщина [мм]: 24
Зовнішній діаметр [мм]: 283
Число отворів у диску колеса: 5
- Артикул:
- 09.8303.11
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: 09.8303.11
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 283
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Висота [мм]: 48
Діаметр центрування [мм]: 71
Кількість отворів: 5
Момент затяжки [Нм]: 90
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- 17363
- A.B.S.
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 283
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Висота [мм]: 48
Число отворів у диску колеса: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 71
фаска 2 [мм]: 108
Вага [кг]: 7.31
Зовнішній діаметр [мм]: 283
Діаметр центрування [мм]: 71
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 6693.10
- REMSA
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Діаметр [мм]: 283.1
Висота [мм]: 48
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 71
Вага [кг]: 7.08
- Артикул:
- 562126CH
- CHAMPION
- США
Діаметр [мм]: 283
Висота [мм]: 48
Вага [кг]: 14.4
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 71
Момент затяжки [Нм]: 90
фаска 2 [мм]: 108
Тип контейнера: Коробка
Кількісна одиниця: комплект
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
Довжина упаковки: 28.4
Ширина упаковки [см]: 28.4
Висота упаковки [см]: 10
- Артикул:
- BG3835C
- Delphi
Діаметр [мм]: 283
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Мінімальна товщина [мм]: 24
Діаметр центрування [мм]: 71
Глибина [мм]: 48
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Кількість отворів: 5
Відповідає нормі контролю: R90 Approved