Ремонтний комплект пильника шруса з елементами монтажу SASIC 1900008
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
490 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- SASIC (Франція)
- Каталоговий номер
- 1900008
- Сторона встановлення
- з боку колеса
- Специфікація
- Kit complet
- Матеріал
- термопласт
- Для оригінального номера
- 3293A5
- Кількісна одиниця
- комплект
Застосування
- SASIC 1900008 підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Berlingo, C2, C3, DS3
- - Ford: B-Max, Fiesta
- - Nissan: Juke, Micra, Note
- - Opel: Astra, Insignia, Zafira
- - Peugeot: 2008, 206, 207, 208, Partner
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Пыльник ШРУСа
Про виробника SASIC
Бренд принадлежит концерну S.A.S.I.C S.A. Santucci Sifra Reunis.
Участниками концерна являются следующие производители автокомпонентов: Sasic.
Sasic – весьма известная французская компания, появившаяся в результате слияния предприятий Sicfa и Santucci. На данный же момент она входит в производственную группу Sevti. Упаковывает наиболее качественные комплектующие для транспорта французских марок. Вся продукция имеет сертификаты версий ISO 90001, 14001, а также ISO TS 16949.
Перечень пакуемых Sasic запчастей составлен опорами, подушками, роликами, элементами рулевого механизма (тяги, рейки, валы и наконечники), а также элементами подвески, шкивами коленвалов, гидрокомпенсаторами, деталями тормоза, патрубками. Автолюбителями было отмечено очень высокое качество исполнения запчастей с французских филиалов компании для французских же авто (Peugeot, Renault, Citroen и пр.) и среднее качество запчастей для авто прочих европейских марок.
Запчасти под именем компании Sasic подделывают не очень часто. Идентификаторы, указывающие на фирменный продукт, весьма скромные: наклейка с фирменным дизайном, кодами и штрих-кодом, а также высокое качество изделия. Легче всего распознать фирменные резинотехнические изделия – они практически не имеют запаха. Если автолюбитель заказал фирменную запчасть Sasic, то перед почти наверняка оригинал, также поставляемый на заводы французских автоконцернов.
Сайт: www.sasic.com
Вас може зацікавити:
Аналоги "1900008 SASIC":
- Артикул:
- 31688
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Висота [мм]: 117
Вага [кг]: 0.15
Дотримуватись сервісної інформації:
Довжина [мм]: 117
Внутрішній діаметр 1(мм): 24
Внутрішній діаметр 2 (мм): 78
Матеріал: термопласт
- Артикул:
- ADT38107
- BLUE PRINT
- Великобританія
Внутрішній діаметр: 24, 80
Матеріал: термопласт
Сторона встановлення: з боку колеса, передній міст
Вага [кг]: 0.260
Необхідна кількість: 1
Довжина [мм]: 120
Внутрішній діаметр 1(мм): 24
Внутрішній діаметр 2 (мм): 80
- Артикул:
- D8157T
- AUTOFREN
- Іспанія
Внутрішній діаметр 1(мм): 23
Внутрішній діаметр 2 (мм): 77
Висота [мм]: 117
- Артикул:
- 13-0638
- Metelli
- Італія
Висота [мм]: 112
∅ отвору [мм]: 22
Матеріал: Гума
Сторона встановлення: з боку колеса
Розмір різьби: M24 x 1.5
Зовнішній діаметр [мм]: 75
Внутрішній діаметр: 22
- Артикул:
- 13-0633
- Metelli
- Італія
Висота [мм]: 126
∅ отвору [мм]: 22
Матеріал: Гума
Сторона встановлення: з боку колеса
Внутрішній діаметр: 22
Зовнішній діаметр [мм]: 82
Розмір різьби: M22 x 1.5
- Артикул:
- CVB-9013
- KAVO
- Нідерланди
Внутрішній діаметр 2 (мм): 76
Висота [мм]: 115
Сторона встановлення: з боку колеса
Довжина [мм]: 115
Внутрішній діаметр: 22.4
Зовнішній діаметр [мм]: 76
- Артикул:
- CVB-2004
- KAVO
- Нідерланди
Внутрішній діаметр 2 (мм): 76
Висота [мм]: 103
Сторона встановлення: з боку колеса
Довжина [мм]: 103
Внутрішній діаметр: 21
Зовнішній діаметр [мм]: 76
- Артикул:
- CVB-2003
- KAVO
- Нідерланди
Внутрішній діаметр 2 (мм): 77
Висота [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку колеса
Довжина [мм]: 100
Внутрішній діаметр: 21.7
Зовнішній діаметр [мм]: 77
- Артикул:
- 25270
- SPIDAN
- Франція
Внутрішній діаметр 1(мм): 23
Внутрішній діаметр 2 (мм): 77
Висота [мм]: 117
Матеріал: термопласт
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Нова деталь:
- Артикул:
- CVB-10612TPE
- Optimal
Внутрішній діаметр 1(мм): 23
Внутрішній діаметр 2 (мм): 76.5
Матеріал: термопласт