ШРУС зі змазкою в комплекті SPIDAN 22497
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
2 496 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- SPIDAN (Франція)
- Каталоговий номер
- 22497
- Тип з'єднання/зчленування
- Диск шарніру
- Зубчасте з'єднання з боку коробки
- 33
- Механічно оброблений
- без нарізки/виїмки у внутрішній частині
- Діаметр шарніра [мм]
- 100
- Довжина [мм]
- 34
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з ковпаком
з гумовою манжетою - ∅ отвору [мм]
- 8.2
- Число отворів
- 6
- Фаска 2 [мм]
- 86
- Номер рекомендуємого спеціального інструменту
- 190135
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 33
- Нова деталь
- Матеріал пильника
- NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Застосування
- SPIDAN 22497 підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: 80, A1, A3, A4, Q3, TT
- - Seat: Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- - Skoda: Fabia, Octavia, Rapid, Roomster, Superb, Yeti
- - Volkswagen: Bora, CC, Caddy, EOS, Golf, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, Tiguan, Touran, Vento
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Про виробника SPIDAN
Бренд принадлежит концерну GKN Service International GmbH.
Участниками концерна являются следующие производители автокомпонентов: GKN-Spidan.
Один из крупнейших производителей ШРУСов их компонентов
Spidan – торговая марка концерна GKN plc. Это один из старейших концернов Европы, специализирующийся на производстве запчастей как для автотранспорта, так и сельхозтехники, специализированного транспорта. Продукция под именем Spidan имеет сертификат ISO 9001 и поставляется ряду автопроизводителей, в числе которых Audi, Lamborghini, Ford, BMW, Ferrari, Saab, Mitsubishi и еще многие другие.
В каталогах Spidan автолюбитель может найти следующее: пыльники, крестовины, автомобильные ШРУСы, рулевые рейки, приводы, подшипники. GKN plc. считается номером в один в сфере производства ШРУСов, что подтверждают автолюбители: все шарниры отличаются высоким качеством исполнения, точностью геометрии и сборки.
Продукция концерна GKN весьма часто подделывается. Покупателям стоит обращать внимание на ряд вещей. Во-первых, у подлинных запчастей коды и наименования выбиваются равномерно и образуют аккуратные линии, тем временем как у подделок они обычно выбиты точечно. Во-вторых, расходники (кольца, смазки, пыльники) отличаются высоким качеством исполнения. К примеру, пыльники очень эластичные и мягкие. Смазочные материалы однородные, а хомуты выполнены качественно (у подделок их нужно дорабатывать пассатижами). Также важно обратить внимание на упаковку: дизайн, качество полиграфии, наличие идентификаторов и QR-кода.
Сайт: www.gkn.com
Вас може зацікавити:
Аналоги "22497 SPIDAN":
- Артикул:
- 100 498 0093
- MEYLE
- Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 36
Внутрішній діаметр 2 (мм): 100
Довжина [мм]: 120
Матеріал: гума
- Артикул:
- 1143500450
- JP GROUP
- Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
- Артикул:
- 40.14.603
- STARLINE
- Чехія
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Сторона встановлення: всередині
- Артикул:
- VKJA 8001
- SKF
- Швеція
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Кількість отворів: 6
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Діаметр шарніра [мм]: 99.9
Довжина [мм]: 34
Зовнішній діаметр [мм]: 99.9
- Артикул:
- 100 498 0018
- MEYLE
- Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 100
- Артикул:
- 302009100005
- MAGNETI MARELLI
- Італія
- Артикул:
- KVW819
- LPR
- Італія
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Для артикула №: KVW819
- Артикул:
- 1143501560
- JP GROUP
- Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Діаметр прокладки [мм]: 108
- Артикул:
- CV0106B
- BGA
- Великобританія
Висота 1 [мм]: 32
Діаметр 1 [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку коробки передач