
Чудова видимість заради безпеки
Перші системи склоочисників були розроблені на початку минулого століття як важливі пристрої безпеки водія та пасажирів.
Перший механічний прототип був створений американкою Мері Андерсон, якій ця ідея спала на думку під час поїздки у нью-йоркському таксі в 1903 році. Водій таксі змушений був кілька разів зупинятися, аби почистити лобове скло через сильний снігопад, що, звичайно, збільшило плату за проїзд. Цей досвід надихнув Мері Андерсон на створення системи для протирання лобового скла, що складалася із ручного механізму, яким керували зсередини салону. Американка завершила розробку та запатентувала свою конструкцію попри скептицизм її сучасників.
Послуги СТО від MakeCar
Однак надзвичайна практичність винаходу призвела до розробки інших конструкцій і прототипів, що, зрештою, призвело до створення електричних склоочисників із переривчастою функцією на кшталт відомих нам сьогодні. Але такі системи були впроваджені у великих масштабах лише наприкінці шістдесятих років.
Тільки у дев’яностих—відбулися значні зміни в конструкції з впровадженням інтелектуальних систем, що використовують датчики для регулювання швидкості склоочисників відповідно до інтенсивності опадів.
Як влаштовані склоочисники лобового скла?
Перемикач на рульовій колонці приводить в дію склоочисники за допомогою реле, яке через певний проміжок часу надсилає серію електричних сигналів до електромотора.
Найсучасніші автомобілі мають автоматичний режим склоочисників, в якому швидкість склоочисників контролюється датчиком дощу, що розташований у верхній частині вітрового скла; у цьому режимі перемикач на рульовій колонці не використовується та не керує системою.
Придбати двигун склоочисника в MakeCar

Деякі системи склоочисників, які за своєю конструкцією не мають постійного робочого циклу та використовуються за потреби протягом короткого періоду часу, піддаються значним механічним навантаженням. Тому вони можуть швидше виходити з ладу з наступних причин:
▼ Перевантаження снігом та іншім брудом, що накопичується на склі, збільшує непотрібне тертя, чим ускладнює роботу склоочисників лобового або заднього скла;
▼ Вода і сирість в електросхемах мотора склоочисника вітрового скла пришвидшують іржу на контактах, що непоправно пошкоджує електричні системи.
Разом з електромотором також може вийти з ладу конструкція рами склоочисника, при перевантаженні вона може бути виштовхнута зі своїх направляючих або точок опори; а підшипники та втулки в шарнірах склоочисників можуть занадто швидко зношуватися.
Придбати механізм слоочисника в MakeCar
Залежно від ступеня пошкодження та типу доступних запчастин, можливо, буде достатньо замінити самі «двірники» (якщо пошкодження не електричне) або лише електромотор. Однак, зазвичай, єдиним варіантом, який пропонується власнику, стає повна заміна всієї системи очищення з усіма її компонентами. Системи очищення лобового скла, як правило, мають різні запчастини, такі як: насос омивача вітрового скла та щітки склоочисників, а також самі склоочисники.
Наш асортимент та власні перевірки якості
M&D Group пропонує новий асортимент продукції з понад 400 кодами товарів електромоторів склоочисників, 70 повних систем очищення вітрового скла та 80 тяг склоочисників.
Асортимент постійно розширюється та оновлюється заради того, аби запропонувати найширшу лінійку цих продуктів на ринку з рішеннями для всього ланцюга дистрибуції.
Наші двигуни склоочисників і комплекти вузлів піддаються суворому контролю якості та повинні пройти випробування відповідності продуктовій лінійці: розрахункова та тестова напруга, номінальний і максимальний струм, швидкість без навантаження, номінальний і максимальний крутний момент, пропорція зносу, ступінь захисту та вага.
Уже в наявності понад 80 артикулів насосів омивачів лобового скла, що доповнюють асортимент нашої продукції в цій категорії.

Ставай партнером MakeCar
ADstyle №51