НОВИЙ АСОРТИМЕНТ ВІД БРЕНДА TRW: ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ СУПОРТІВ ІЗ СИСТЕМОЮ ELECTRIC РARKING BRAKE
Розроблена TRW та запропонована в 2001 році ринку система ЕРВ свого часу стала проривом для автовиробників, які завдалися ціллю електрифікувати стоянкове гальмо та додати вільного простору водієві в салоні автомобіля. Супорт задніх дискових гальм, оснащений електродвигуном із ремінним приводом в поєднанні із кнопкою керування замість традиційного і звичного важеля стоянкового гальма, додав нових якостей автомобілям, які були оснащені такими системами в якості базової комплектації:
▼Електричне стоянкове гальмо вмикається водієм простим натисканням кнопки в салоні;
▼Під час паркування автомобіля, супорт з системою ЕРВ автоматично під час охолоджування гальмівного диска, дотискає гальмівну колодку до поверхні тертя, унеможливлюючи рух автомобіля;
▼Безпека пасажирів та «замок від дітей»: при вимиканні запалення паркувальне гальмо не може бути відключено або деактивовано, на відміну від важільної конструкції;
▼Автоматичне утримування паркувального гальма: дозволяє автоматично вмикатися при відкриванні двері водія або при ввімкненні запалювання;
▼Завдяки електрифікації, система EPB працює в комбінації з іншими системами автомобіля, відповідальними за комфорт та безпеку;
▼В поєднанні з автоматичною або автоматизованою трансмісіями наявність системи ЕРВ дозволяє реалізувати приємну і корисну в експлуатації автомобіля функцію Hold, після активування якої під час коротких зупинок гальма блокуються автоматично, про що водя повідомляє зелена контрольна лампочка ручного гальма на панелі приладів;
▼Новий погляд в салон автомобіля: відсутність звичайного важеля ручного паркувального гальма суттєво додає вільного простору водієві та передньому пасажирові, а простота конструкції полегшують зборку та подальшу експлуатацію автомобіля.

Конструкція виявилася наднадійною, про що свідчить порівняно низький відсоток продажів суппортів EPB на вторинному ринку. Однак, за даними аналізу причин відмов супортів, 90% скарг на відмову супорта спричиняє саме електропривід, який протягом часу може вийти з ладу. Таким чином, при потребі відновити роботоспроможність системи EPB автомеханіку майже завжди достатньо провести заміну електроприводу на старому супорті—і проблема вирішується.
ZF Aftermarket в бренді TRW з літа 2021 пропонує вторинному ринку, в якості першого кроку, розширення асортименту найбільш популярних для ринку України моделі електроприводів для наступних автомобілів:
STA 1498: Для а/м VW Passat B6 (3C2) 2007> та B7 (362) європейського виробництва; для а/м AUDIQ 3 (8UB, 8UG) 2013>
STA 1614: Для а/м BMW 5 F10/F11, X3 F25,
STA 1583: Для а/м AUDI A4 B8 (8K2) 2008>, A5 10/2007>, Q5 (8RB) 08/2009>
STA 1500: Для а/м AUDI A6 C6 (4F2) 2004>
STA 1549: Для а/м AUDI A6 C7 (4G2, 4GC) 2011>, A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ), A6 C7 Avant (4G5, 4GD), A7 Sportback (4GA, 4GF); JAGUAR XJ (X351), F-Type X152; Land Rover FREELANDER 2 (L359), Land Rover Range Rover Evoque L538
STA 1690: Для а/м AUDI A4 B9 (8W2, 8WC), A4 B9 Avant (8W5, 8WD), A5 (F53, F5P), A6 C8 (4A2), Q5 (FYB, FYG), A8 D5 (4N2, 4N8), A7 Sportback (4KA)
STA 1689: Для а/м VW Touareg (CR7) 03/2018>, AUDIQ8 (4MN), AUDI Q7 (4MB, 4MG)
STA 1682/1683: Для лівого/правого задніх супортів сімейства VAG, побудованого на платформі MQB: AUDI A3 (8V1, 8VK), VW GOLF VII

ДЕТАЛІ ДЛЯ ВАШОЇ МАЙСТЕРНІ - ЦЕ СПРАВЖНІЙ ОРИГІНАЛ.
Працюй з MakeCar
Як невід’ємна частина асортименту для післяпродажного обслуговування ZF, кожна деталь TRW True Originals надихає на використання для повернення мобільності. Доречі, як і наші віддані справі спеціалісти по всьому світу, які роблять нашу продукцію доступною для Вас. TRW True Originals встановлює стандарти безпеки та якості на вторинному ринку.
ADstyle №48