Прокладки головки блоку циліндрів
Причини пошкоджень
Представляючи найкращу технологічну точність, прокладки головки блоку циліндрів розробляються в тісній співпраці з окремими клієнтами, яким вони постачаються. Основна увага приділяється двигуну як цілісній системі та взаємодії всіх залучених компонентів. Як ключовий компонент, прокладки головки блоку циліндрів сприяють ефективній, надійній та економній роботі двигунів. Вони призначені для забезпечення високоякісного ущільнення для газу, що згорає, охолоджувальної рідини та оливи. Бувши елементом передачі потужності між картером і головкою блоку циліндрів, прокладки головки блоку циліндрів також мають значний вплив на розподіл сил у болтовій системі, а також на результівну пружну деформацію компонентів.
Придбати прокладки ГБЦ в MakeCar
Характер та причини пошкоджень «Механічні впливи»
Пошкодження внаслідок роз’єднання деталей. Механічний рух деталей, що відкручуються, може призвести до значних пошкоджень двигуна. З цієї причини прокладка головки блоку циліндрів, природно, має серйозні пошкодження.
1. Зламання прокладки головки блоку циліндрів через нещільне кріплення передкамери

КАРТИНА ПОШКОДЖЕННЯ
Багатошарова металева прокладка головки блоку циліндрів дуже сильно пошкоджена в області завихрювача внаслідок механічного впливу.
ПРИЧИНА
Під час руху вихрова камера першого циліндра розкріпилася і впала в камеру згоряння. Результат: дуже великі пошкодження головки блоку циліндрів, а також клапанного механізму і поршнів.
ІНШІ МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ
Виступ на вихрових камерах не відповідав специфікації виробника.
ЗАХОДИ
Перед складанням головки блоку циліндрів обов'язково перевірте щільність прилягання та випирання вихрових камер.
Послуги СТО від MakeCar
2. Вихід з ладу прокладки головки блоку циліндрів комерційного автомобіля через помилку при складанні

КАРТИНА ПОШКОДЖЕННЯ
Металевий корпус камери згоряння прокладки головки блоку циліндрів був повністю стиснутий зсередини манжетою гільзи. Під дією екстремальних сил під час старту комір гільзи було повністю зірвано, що призвело до серйозних пошкоджень двигуна.
ПРИЧИНА
При встановленні прокладки головки блоку циліндрів не було перевірено діаметр камери згоряння встановленої прокладки головки блоку циліндрів. Було використано прокладку, конструкція якої в наскрізних отворах була аналогічною конструкції прокладки головки блоку циліндрів, що була знята, але мала менший діаметр камери згоряння.
ІНШІ МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ
Було використано не оригінальну прокладку Elring, а перероблену, гіршу і занадто тонку прокладку головки блоку циліндрів.
ЗАХОДИ
Перед встановленням покладіть прокладку головки блоку циліндрів на манжету гільзи і перевірте, щоб вона входила без зусиль.
Характер і причини пошкоджень «Нерівномірний процес горіння»

Пошкодження прокладок головки блоку циліндрів, спричинені нерівномірним процесом згоряння, на практиці трапляються дуже часто. Зазвичай це пов'язано з пошкодженням через стукіт у бензинових двигунах. Цей процес призводить до неконтрольованих процесів згоряння. Проблема полягає в термічному та механічному перенапруженні компонентів. Прокладка головки блоку циліндрів є однією з найбільш вразливих деталей двигуна і може витримувати ці екстремальні навантаження лише протягом короткого часу. Неконтрольований процес згоряння породжує ударні хвилі, які супроводжуються надзвичайно швидким підвищенням тиску (понад 100 бар) і додатково високими температурами (значно вище 3700°C). Прокладки головки блоку циліндрів з ударними пошкодженнями часто можна розпізнати по розчавленій обшивці камери згоряння.
ПРИЧИНАМИ ЗАПУСКУ МОЖУТЬ БУТИ
▼ Використання нестійкого до ударів палива із занадто низьким октановим числом
▼ Свічки запалювання з неправильною теплотою згоряння
▼ Занадто високий ступінь стиснення
▼ Бензин в суміші з дизельним пальним
ДЛЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ
▼ Початок подачі для вприскування палива не відрегульований належним чином
▼ Підтікання палива з інжекторних форсунок
▼ Неправильна товщина встановлення прокладки головки блоку циліндрів
▼ Виступи поршня не враховуються при виборі прокладки головки блоку циліндрів
▼ Низька якість пального
1. Причина відмови "неконтрольований процес горіння на багатошаровому металевому ущільненні"
КАРТИНА ПОШКОДЖЕННЯ
Початок чорного забарвлення в області полотна функціонального шару свідчить про процес руйнування, спричинений неправильним налаштуванням блоку управління.

ПРИЧИНА
Неконтрольований процес горіння спричинив високочастотні вібрації. Це спровокувало хвилі тиску, які зруйнували площу полотна.
ІНШІ МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ
▼ Низька якість пального (занадто низьке октанове число)
▼ Занадто високий ступінь стиснення
▼ Система впорскування
▼ Налаштування двигуна
ЗАХОДИ
Дотримуйтесь інструкцій з монтажу. Дотримуйтесь загальних інструкцій з монтажу від виробника двигуна.
2. Вихід з ладу прокладки головки блоку циліндрів через пошкодження від удару
КАРТИНА ПОШКОДЖЕННЯ
На металевому корпусі камери згоряння видно чіткі вм'ятини та деформації. Це призводить до злиття оболонки та м'якого матеріалу. В результаті, в цих точках обшивка камери згоряння зазвичай є голим металом, а на м'якому матеріалі видно сліди від опіків.

ПРИЧИНА
Налаштування двигуна (випереджувальне запалювання) не було виконано відповідно до специфікацій виробника. Це призводить до теплового та механічного перенапруження двигуна. Неконтрольоване згоряння створює ударні хвилі з екстремальними тисками та високими температурами, що призводить до перенапруження деталей двигуна. Найчастіше пошкоджуються поршні та прокладка головки блоку циліндрів.
ІНШІ МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ
▼ Низька якість пального (занадто низьке октанове число)
▼ Занадто високий ступінь стиснення
▼ Свічки запалювання з неправильною теплотою згоряння або несправні свічки запалювання
▼ Неправильне налаштування запалювання
ЗАХОДИ
Дотримуйтесь інструкцій з монтажу. Перевірте налаштування двигуна відразу після збирання.
Ставай партнером MakeCar
ADstyle №51